torstai 26. elokuuta 2010

kirpparilta...



löysin tänään kellastuneen,vanhan Mooseksen kirjan kirpparilta.


näitä sivuja aion käyttää jouluaskarteluissa.
esim.tötteröt näistä olis aika ihania ja joulupakettien koristeena ym..


tässä peltirasiassa nään jo sieluni silimin pipareita silikkipaperissa...


tänään ostin ekat joululahajat! minä! nyt jo! yleensä haalin lahajat viime
tingassa ja itkua lykkää,ku ei saa sitä mitä on suunnitellu...
nämä ostin kyllä nyt kirpparilta,aarreaitasta...uuenveroisia ja  sopivanhintasia
puuha-pete autoja ja ukkeleita.
täytyy kyllä sanoa,etten oo aiemmin ostanu kirpparilta joululahajoja,en tiiä miks,
ei varmaan vaan oo sattunu sopivia juttuja kohalle.
mutta tästä läjästä jäi kyllä hyvä mieli!

minnehän mä nyt "piilotan"ne niin,että löyän ne joulun tullen?!:)

-malla-

5 kommenttia:

anrinko kirjoitti...

Hyvä löytö tuo kirja!
Mulla vanha nuottikirja missä sivut ruskettuneita, eli täydellisia juuri jouluaskarteluun.
Mä ostan aina kirpparelta lapsille leluja. Kerään pitkin vuotta. Hyväkuntoisia laatuleluja kun sieltä saa tosi edullisesti. Ja on luonto sekä pussiystävällistä. =)
Wanhoja aarteita ostan myös ystäville, anopille ja äidilleni.
Ei kaupasta ostettu ole onneksi se ainut vaihtoehto. =)

Anonyymi kirjoitti...

Kiva että joku muukin jo miettii joulua. Olen joulu ihminen ja aloitan joulun miettimisen jo heinäkuussa. Nyt tosin vasta elokussa kun helteet katos. Mulle sano työkaveri viimeviikolla et kuinka voin jo ajatella joulua. Mut aattelin et pakko kun ajattelin ilahduttaa suurinta osaa itsetehdyillä lahjoilla.

Joulumuori

Hannele/Täyttä Elämää kirjoitti...

Ihana löytö, tuosta saa kyllä vaikka mitä kivaa! Mää oon monesti ostanu kirpparilta joululahjoja jos on jotain sopivaa ja hyväkuntosta osunu kohalle :)

Hanna kirjoitti...

Minulla on myös yksi iiiiiiiiiiso vanha raamattu, josta olen jonkin verran käyttänyt ja käytän sivuja askarteluun. ♥
Täällä kanssa olen jo jotain joululahjoja ostanut, vielä on kyllä mietinnän alla vasta. Kirppiksiltä tosiaan taitaa meinkin joulupaketteihin suurinosa sisältö löytyä. ;)

Sini kirjoitti...

Suosittelen!!Mie ostin viime jouluna ekan kerran kirpparilta ja antikvariaatista joululahjoja. Kannatti, ihan uuden veroisia lahjoja sopuhintaan. varsinkin pleikkapelit on nii kallita uutena et en raaski ostaa ja mein pojille on vielä ainakii kelvannu vähän vanhemmatkin pelit. :)